Nasz gabinet

Stomatologia ogólna, kosmetyczna i odtwórcza

Zadzwoń do nas

Godziny pracy

PN.-PT.: 9.00 – 20.00

Mińsk Mazowiecki ul. Nowy Świat 67

zdjęcia i opisy gabinetów

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor

Zdjęcie i opis

lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor

Dental Clinic Nowy Świat

Klinika stomatologiczna Dental Clinic Nowy Świat powstała w 2019 roku. Pomysłodawcą i założycielem tego wyjątkowego miejsca jest lekarz stomatolog Anna Komoda .

Zespół Dental Clinic Nowy Świat stara się by każdy pacjent czół się wyjątkowo i bezpiecznie . Od wejścia pacjent może czuć się jak w domu, ponieważ recepcja jest tak zaprojektowana by zminimalizować stres przed wizytą u stomatologa . Gabinety stomatologiczne również są tak zaprojektowane by zabiegi odbywały się w przyjemnej bezpiecznej atmosferze .

Zapraszamy serdecznie !!!

Dental Clinic Nowy Świat